|There was a battle in the north,|
And nobles there was many,
And they hae kill'd Sir Charlie Hay,
And they laid the wyte on Geordie.
2. O he has written a lang letter,
3. When first she look'd the letter on,
4. Gar get to me my gude grey steed,
5. And she has mountit her gude grey steed,
6. And first appear'd the fatal block,
7. But tho' he was chain'd in fetters strang,
|8. O she's down on her bended knee,|
I wat she's pale and weary,
O pardon, pardon, noble king,
And gie me back my Dearie!
9. I hae born seven sons to my Geordie dear,
10. Gar bid the headin-man mak haste!
11. The Gordons cam and the Gordons ran,
12. An aged lord at the king's right hand
13. Some gae her marks, some gae her crowns,
14. She blinkit blythe in her Geordie's face,
|15. He claspit her by the middle sma',|
And he kist her lips sae rosy:
The fairest flower o' woman-kind
Is my sweet, bonie Lady!