Robert Burns, 1796; Heron Election Ballad, No. IV
Wha will buy my troggin, fine election ware,|
Broken trade o' Broughton, a' in high repair?
Buy braw troggin frae the banks o' Dee;
Wha wants troggin let him come to me.
2. There's a noble Earl's fame and high renown,
3. Here's the worth o' Broughton in a needle's e'e;
4. Here's its stuff and lining, Cardoness' head,
5. Here's a little wadset, Buittle's scrap o' truth,
6. Here's an honest conscience might a prince adorn;
7. Here's armorial bearings frae the manse o' Urr;|
The crest, a sour crab-apple, rotten at the core.
8. Here's the worth and wisdom Collieston can boast;
9. Here is Satan's picture, like a bizzard gled,
10. Here's the font where Douglas stane and mortar names;
11. Here is Murray's fragments o' the ten commands;
12. Saw ye e'er sic troggin? if to buy ye're slack,
| Song Index | Home Page |