There once was a troop of Irish dragoons|
Cam' marching down thru Fyfie, O
And the captain feel in love wi' a very bonnie lass
And the name she was called was pretty Peggy-o
There's many a bonnie lass in the glen of Auchterlass
There's many a bonnie lass in Gairioch-o
There's many a bonnie Jean in the streets of Aberdeen
But the flower of them all lives in Fyvie, O.
2. O come doon the stairs, Pretty Peggy, my dear
Come doon the stairs, Pretty Peggy-o
Come doon the stairs, combin' back your yellow hair
Bid a lang farewell to your Mammy-o
3. It's braw, aye it's braw, a captain's lady for to be
And it's braw to be a captain's lady-o
It's braw to ride around and to follow the camp
And to ride when your captain he is ready-o
4. O I'll give you ribbons, love, and I'll give you rings
I'll give you a necklace of amber-o
I'll give you a silken petticoat with flounces to the knee
If you'll convey me doon to your chamber-o
5. What would your mother think if she heard the guineas clink
And saw the haut-boys marching all before you o
O little would she think gin she heard the guineas clink
If I followed a soldier laddie-o
6. I never did intend a soldier's lady for to be|
A soldier shall never enjoy me-o
I never did intend to gae tae a foreign land
And I will never marry a soldier-o
7. I'll drink nae more o your claret wine
I'll drink nae more o your glasses-o
Tomorrow is the day when we maun ride away
So farewell tae your Fyvie lasses-o
8. The Colonel he cried, "Mount, boys, mount,boys, mount!"
The captain, he cried, "tarry-o!"
"O tarry yet a while, just another day or twa
Til I see if the bonnie lass will marry-o"
9. Twas in the early mornin', when we marched awa'
And O but the captain he was sorry-o
The drums they did beat a merry brasselgeicht
And the pipes played the Bonnie Lass of Fyvie, O
10. Lang ere we came to the glen of Auchterlass
We had our captain tae carry-o
And lang ere we had seen the streets of Aberdeen
We had our young captain tae bury-o
Green grows the birk on bonny Ythanside
Low lie the lowlands of Fyvie o
Our captain's name was Ned and he died for a maid
He died for the chambermaid of Fyvie o!