Robert Burns, 1790
Yestreen I had a pint o' wine,|
A place where body saw na;
Yestreen lay on this breast o' mine
The gowden locks of Anna.
2. The hungry Jew in wilderness,
3. Ye monarchs, take the East and West
4. There I'll despise Imperial charms,
5. Awa, thou flaunting God of Day!|
Awa, thou pale Diana!
Ilk Star, gae hide thy twinkling ray,
When I'm to meet my Anna!
6. Come, in thy raven plumage, Night,
7. The Kirk an' State may join an' tell,
8. She is the sunshine o' my e'e,
| Song Index | Home Page |