Robert Burns, 1788
O, wha will to Saint Stephen's House,|
To do our errands there, man?
O, wha will to Saint Stephen's House
O, th' merry lads of Ayr, man?
Or will ye send a man o' law?
Or will ye send a sodger?
Or him wha led o'er Scotland a'
The meikle Ursa-Major?
2. Come, will ye court a noble lord,
3. When Love and Beauty heard the news
4. Then mounted Mirth on gleesome wing,|
O'er hill and dale she flew, man;
Ilk wimpling burn, ilk crystal spring,
Ilk glen and shaw she knew, man
She summon'd every social sprite,
That sports by wood or water,
On th' bonie banks of Ayr to meet,
And keep this Fete Champetre.
5. Cauld Boreas, wi his boisterous crew
6. How many a robe sae gaily floats,
7. When Politics came there, to mix|
And make his ether-stane, man,
He circled round the magic ground,
But entrance found he nane, man:
He blush'd for shame, he quat his name,
Forswore it, every letter,
Wi humble prayer to join and share
This festive Fete Champetre.
| Song Index | Home Page |