Robert Burns, 1786
Nae gentle dames, tho' e'er sae fair,|
Shall ever be my muse's care:
Their titles a' arc empty show;
Gie me my Highland lassie, O.
Within the glen sae bushy, O,
Aboon the plain sae rashy, O,
I set me down wi' right guid will,
To sing my Highland lassie, O.
2. O were yon hills and vallies mine,
3. But fickle fortune frowns on me,
4. Altho' thro' foreign climes I range,|
I know her heart will never change,
For her bosom burns with honour's glow,
My faithful Highland lassie, O.
5. For her I'll dare the billow's roar,
6. She has my heart, she has my hand,
7. Farewell the glen sae bushy, O!
| Song Index | Home Page |