Robert Burns, 1783
Behind yon hills where Lugar* flows,|
'Mang moors an' mosses many, O,
The wintry sun the day has clos'd,
And I'll awa to Nanie, O.
2. The westlin wind blaws loud an' shill;
3. My Nanie's charming, sweet, an' young;
4. Her face is fair, her heart is true;
5. A country lad is my degree,|
An' few there be that ken me, O;
But what care I how few they be,
I'm welcome aye to Nanie, O.
6. My riches a's my penny-fee,
7. Our auld guidman delights to view
8. Come weel, come woe, I care na by;
| Song Index | Home Page |