Robert Burns, 1789
My heart is a-breaking, dear Tittie,|
Some counsel unto me come len',
To anger them a' is a pity,
But what will I do wi' Tam Glen?
2. I'm thinking, wi' sic a braw fellow
3. There's Lowrie the laird o' Dumeller:
4. My minnie does constantly deave me,
5. My daddie says, gin I'll forsake him,|
He'd gie me guid hunder marks ten.
But if it's ordain'd I maun take him,
O, wha will I get but Tam Glen?
6. Yestreen at the Valentine's dealing,
7. The last Halloween I was waukin
8. Come, counsel, dear Tittie, don't tarry,
| Song Index | Home Page |