Lowland lassie, wilt thou go|
Where the hills are clad with snow,
Where, beneath the icy steep,
The hardy shepherd tends his sheep ?
Ill nor wae shall thee betide,
When row'd within my Highland plaid.
2. Soon the voice of cheery Spring
3. When the summer spreads the flow'rs,
4. Then we'll leave the sheep and goat.|
I will launch the bonny boat,
Skim the loch in canty glee,
Rest the oars to pleasure thee;
When chilly breezes sweep the tide,
I'll hap thee wi' my Highland plaid.
5. Lowland lads may dress mair fine,
6. "Bonny lad, ye've been sae leal,
| Song Index | Home Page |