from David Herd's Scots Songs, 1776
Will ye gang o'er the ley-rigg|
Wi' me, my kind deary O,
And cudle there fu' kindly,
Myne ain kind dearie O?
I'll row you east, I'll row you west,
I'll row you the way you like best,
An I'll row you o'er the ley-rig,
Mine ain kind deary O.
2. At thornie dyke and birken tree
3. Nae heard wi' kent or collie there
4. While others herd their ewes and lambs|
And boil for wardly gear, my jo,
Upon the ley my pleasure growns,
Wi' you, my kind dearie O.
5. I'll rowe thee o'er the lea-rig
6. Altho' the night were ne'er sae wat,
| Song Index | Home Page |