Once I lov'd a bonie lass,|
Ay, and I love her still;
And whilst that virtue warms my breast,
I'll love my handsome Nell.
2. As bonie lasses I hae seen,
3. A bonie lass, I will confess,
4. But Nelly's looks are blythe and sweet,|
And what is best of a',
Her reputation is complete,
And fair without a flaw.
5. She dresses aye sae clean and neat,
6. A gaudy dress and gentle air
7. 'Tis this in Nelly pleases me,|
'Tis this enchants my soul;
For absolutely in my breast
She reigns without control.
| Song Index | Home Page |