Cope sent a challenge from Dunbar,|
Sayin' Charlie meet me an' y'daur,
An' I'll learn ye th' art of War,
If y'meet me in the mornin'!
Hi, Johnnie Cope, are y'waukin' yet?
And are your drums a beatin' yet?
If ye were waukin', I wad wait,
When y'come wi' yer carls in the mornin'!
2. When Charlie looked the letter on,
3. Now, Johnnie, be guid as yer word,
4. When Johnnie Cope he heard of this,|
He thoucht it wadna be amiss
Tae hold a horse in readiness,
Tae flee awa' in the mornin'!
5. Fie, now Johnnie, get up and run!
6. When Johnnie Cope tae Dunbar cam,
7. Now, Johnnie, troth ye werena blate,
8. "In Faith," quo Johnnie, "I got sae flegs|
Wi' their claymores and philibegs!
Gin I face them again, de'il break my legs!
Sae I wish ye all good mornin'!"
| Song Index | Home Page |