Cauld winter was howlin' o'er moor and o'er mountain|
And wild was the surge of the dark rolling sea,
When I met about daybreak a bonnie young lassie,
Wha asked me the road and the miles to Dundee.
2. Says I, "My young lassie, I canna' weel tell ye
3. At once she consented and gave me her arm,
4. At length wi' the Howe o' Strathmartine behind us,|
The spires o' the toon in full view we could see,
She said "Gentle Sir, I can never forget ye
For showing me far on the road to Dundee".
5. I took the gowd pin from the scarf on my bosom
6. So here's to the lassie, I ne'er can forget her,